Kaip tapti „Elektrum Lietuva“ verslo klientu?

Sudaryti elektros energijos pirkimo–pardavimo ir persiuntimo paslaugos teikimo sutartį galite:

  • Paskambinę klientų aptarnavimo telefonu: +370 700 77000;
  • Susisiekę el. paštu: info@elektrum.lt.

Kokią informaciją klientas turėtų pateikti, norėdamas gauti komercinį pasiūlymą?

Norėdami gauti komercinį pasiūlymą, užpildykite kontaktinę formą, kurią rasite čia: https://www.elektrum.lt/lt/verslui/elektra

Kas sudaro elektros energijos kainą?

Elektros energijos kaina susideda iš šių dedamųjų:

  • Elektros energijos tiekimo kaina;
  • Skirstymo paslaugos kaina;
  • VIAP – viešuosius interesus atitinkančios paslaugos;
  • Elektros energijos akcizas.

Kas yra galios dedamoji?

Galios dedamoji – vieno leistinosios naudoti galios kilovato (kW) kaina vienam kalendoriniam mėnesiui, mokama už kiekvieną vartotojo objektą nepriklausomai nuo persiųsto elektros energijos kiekio ir elektros energijos persiuntimo ir elektros energijos pirkimo–pardavimo ar persiuntimo paslaugos sutarties sudarymo fakto.

Kur ir kaip reikia deklaruoti suvartotus elektros energijos apskaitos prietaiso duomenis?

Verslo klientai elektros energijos apskaitos prietaiso rodmenis deklaruoja AB „Energijos skirstymo operatorius” (toliau – ESO) savitarnoje adresu: https://mano.eso.lt/ .

Kada ir kokiu būdu pateikiama PVM sąskaita faktūra už suvartotą elektros energiją?

Sąskaitos yra išrašomos iki einamojo mėnesio 10 d. už praėjusį ataskaitinį laikotarpį. Taip pat sąskaitas galite rasti „Elektrum Lietuva“ savitarnoje, skiltyje „Mano sąskaitos“.

Kokius dokumentus reikia pateikti sudarant sutartį, jei įmonė nėra objekto savininkė, o patalpas nuomojasi?

Jei patalpos yra nuomojamos, tuomet turite pateikti viešajame registre įregistruotą nuomos sutartį arba nuomos sutarties kopiją ir įmonės registracijos pažymėjimo kopiją.

Jei jau turime sutartį su „Elektrum Lietuva“ ir norime prijungti dar vieną savo objektą?

Norint sudaryti sutartį su „Elektrum Lietuva“ ir prijungti papildomą objektą, tai galite padaryti ESO savitarnoje (eso.lt), pasirinkę objektą ir priskyrus jam nepriklausomą tiekėją Elektrum Lietuva, UAB. (Plačiau kaip tą padaryti, gali paaiškinti ESO telefonu – 1852).
Taip pat galite kreiptis el. paštu (info@elektrum.lt). Nurodytu elektroniniu paštu atsiųsime prašymą, kurį reikės užpildyti ir pasirašyti bei persiųsti atgal.

Kur kreiptis dėl įvykusio gedimo ar elektros energijos tiekimo kokybės?

Už elektros energijos gedimus ir kokybę atsako ESO, tad iškilus nesklandumams – kreipkitės telefonu – 1852. Arba registruokite gedimą internetu, užpildę formą, kurią rasite čia.

Kaip galime nutraukti sutartį su „Elektrum Lietuva“?

Sutartį galite nutraukti bet kada prieš tai tiekėją įspėję ne vėliau kaip prieš 30-35 kalendorinių dienų.

Nutraukti sutartį galite:

  • Paskambinę klientų aptarnavimo telefonu: +370 700 77000;
  • Susisiekę el. paštu: info@elektrum.lt.

Kur galima apmokėti „Elektrum Lietuva“ sąskaitas?

1.  Užsisakant e-sąskaitą savo banko padalinyje arba banko savitarnos portale;

2.  Apmokėti Maxima kasose. Šiuo atveju reiktų atsispausdinti sąskaitą, kurios apačioje yra brūkšninis kodas („Elektrum Lietuva“ sąskaitas galima apmokėti tik tiesiogiai Maxima kasoje);

3. Darant bankinį pavedimą:
Mokėtojo kodas – sutarties numeris;
Banko sąskaitos duomenys:

  • AB SEB
    CBVI LT 2X
    LT84 7044 0600 0734 6724
  • AB Swedbank
    HABA LT 22
    LT29 7300 0101 4683 2605;

4.  Apmokant sąskaitas Perlo terminaluose.

5. Atliekant pinigų perlaidą Lietuvos pašte.

Kodėl gauname dvi sąskaitas?

Kuomet nebuvote pasirašę sutarties su nepriklausomu elektros energijos tiekėju mokėdavote vieną sąskaita už visas paslaugas. ESO sąskaitoje būdavo įtrauktos dvi paslaugos: pirmoji – už elektros energiją, antroji – už elektros energijos persiuntimą ir galią (laidų administravimą, kad pagaminta elektra pasiektų Jūsų objektą). Tuomet, kai yra pasirašoma sutartis su nepriklausomu elektros energijos tiekėju, ESO sąskaita pasidalina į dvi atskiras, pagal paslaugas. Persiuntimo paslauga taip ir lieka ESO (eso.lt), o už elektros mokestį atsiskaitote „Elektrum Lietuva“ (t.y. nepriklausomam elektros energijos tiekėjui) .Todėl šiuo metu ir gaunate dvi sąskaitas, tačiau bendroje sumoje mokate pigiau.

Ar reikia informuoti ESO pasirašius sutartį su „Elektrum Lietuva“?

Nereikia. Pasirašant su „Elektrum Lietuva“ sutartį, kartu pasirašomas sutikimas, kad tiekėjas įsipareigoja informuoti ir ESO.

Ar ESO neatjungs elektros, pakeitus elektros energijos tiekėją?

Keičiant energijos tiekėją, energijos tiekimas nėra nutraukiamas ir nesukelia tiekimo sutrikimų.

Kaip galėčiau įsitikinti, kad turite elektros tiekimo licenziją ir esate patikimas partneris?

Nepriklausomų elektros energijos tiekėjų sąrašą galite rasti Valstybinės energetikos reguliavimo tarybos interneto svetainėje adresu www.vert.lt (pradiniame svetainės lange pasirinkite skiltį „Elektra“, atsidariusio lango kairiojoje pusėje pasirinkite skiltį „Leidimai/licencijos“ ir „Leidimų/licencijų turėtojai“, tuomet atsidariusiame lange pasirinkite „Nepriklausomas elektros energijos tiekimas“.

Nuo kada galima sudaryti ir pasirašyti elektros energijos sutartį?

Iki mėnesio 10 dienos sutartis galite sudaryti su tiekimu nuo sekančio mėnesio pirmos dienos pvz. nuo 2020.09.10 iki 2020.10.10 galima pasirašyti sutartis su tiekimu nuo 2020.11.01. Kadangi iki nepriklausomo tiekėjo pasirinkimo turėjote sutartį su kitu tiekėju, už periodą iki nepriklausomo tiekėjo turite deklaruoti rodmenis ir gauti sąskaitą iš buvusio tiekėjo.

Kur galėčiau pristatyti pasirašytą sutartį?

Pasirašytą sutartį visada galite atsiųsti el. paštu (info@elektrum.lt) arba pristatyti į klientų aptarnavimo saloną esantį Vilniaus, Kauno arba Klaipėdos PC „Akropolis“. „Elektrum Lietuva“ ofisas yra Vilniuje, adresu Rinktinės g. 5, jei pageidaujate, sutartį galite pristatyti ir čia.

Neturime prisijungimų prie savitarnos svetainės, kaip galėtume juos gauti?

Norėdami prisijungti prie „Elektrum Lietuva“ savitarnos svetainės, pirmiausia, turėsite į ją užsiregistruoti. Instrukciją, kaip tai padaryti – rasite čia.

Kur galėtume rasti sąskaitas?

Visos sąskaitos yra pateikiamos „Elektrum Lietuva“ savitarnos svetainėje, skiltyje „Mano sąskaitos“.

Kokio dydžio ir galingumo saulės elektrinę galima įsigyti iš „Elektrum Lietuva“?

Verslo įmonėms saulės elektrinių dydis nėra ribojamas.

Kokio dydžio elektrinę galima rinktis „Elektrum Lietuva“ saulės parke?

Elektrinės saulės parke dydis priklauso nuo suvartojimo, tačiau tiek verslo įmonės, tiek buitiniai vartotojai šiai dienai gali rinktis nuo 1 kW iki 500 kW galingumo elektrinę „Elektrum Lietuva“ saulės parke.

Ar verslo įmonės gali pasinaudoti parama ar nuolaida įsigyti elektrinę saulės parke?

Tiek verslo, valstybinės bei kitos įmonės gali pasinaudoti APVA paramos galimybėmis, kas pagreitintų saulės elektrinės atsipirkimą. Norėdami sužinoti daugiau apie „Elektrum Lietuva“ saulės parką ir paramą jos įsigijimui, užpildykite formą ir mes susisieksime. Formą rasite čia.

Kur turėtume kreiptis norėdamas gauti saulės parko pasiūlymą?

Norėdami gauti „Elektrum Lietuva“ saulės parko pasiūlymą Jums reikia užpildyti kliento formą, kurią rasite čia

Ar gausiu atskiras sąskaitas už dujų skirstymą ir perdavimą?

Skirstymo ir perdavimo paslaugas teikia – Ambergrid ir skirstymo sistemos operatorius AB ESO (toliau ESO) pagal nustatytus, ir viešai skelbiamus tarifus, tačiau už visas paslaugas gausite vieną sąskaitą, iš „Elektrum Lietuva“.

Kaip skaičiuojamas dujų kiekis – m³, kWh, MWh?

Dujų kiekį deklaruojate kubiniais metrais. Kiekis perskaičiuojamas iš kubinių metrų į energiją (MWh) dauginant iš viršutinio šilumingumo reikšmės tame regione. Viršutinio šilumingumo reikšmes sąskaitos išrašymui skelbiamos ESO svetainėje, su jomis galite susipažinti čia

Iki kada ir kur reikia deklaruoti suvartojimo duomenis?

Suvartojimo duomenis reikia deklaruoti iki paskutinės einamojo mėnesio dienos.

  • Neautomatiniams skaitikliams – „Elektrum Lietuva“ savitarnos svetainėje, adresu: www.elektrum.lt  Deklaravimo instrukciją rasite čia.
  • Automatiniams – viskas vyksta automatiškai, papildomo Jūsų įsitraukimo nereikia.

 

Kada ir kokiu būdu pateikiama PVM sąskaita faktūra už suvartotas gamtines dujas?

Sąskaitos yra išrašomos iki einamojo mėnesio 10 d. už praėjusį ataskaitinį laikotarpį. Taip pat sąskaitos yra pateikiamos Elektrum savitarnoje, skiltyje „Mano sąskaitos“.

Kur galima apmokėti „Elektrum Lietuva“ sąskaitas?

1.  Užsisakant e-sąskaitą savo banko padalinyje arba banko savitarnos portale;

2.  Apmokėti Maxima kasose. Šiuo atveju reiktų atsispausdinti sąskaitą, kurios apačioje yra brūkšninis kodas („Elektrum Lietuva“ sąskaitas galima apmokėti tik tiesiogiai Maxima kasoje);

3. Darant bankinį pavedimą:
Mokėtojo kodas – sutarties numeris;
Banko sąskaitos duomenys:

  • AB SEB
    CBVI LT 2X
    LT84 7044 0600 0734 6724
  • AB Swedbank
    HABA LT 22
    LT29 7300 0101 4683 2605;

4.  Apmokant sąskaitas Perlo terminaluose.

5. Atliekant pinigų perlaidą Lietuvos pašte.

Jeigu turime neautomatinį skaitiklį ir nedeklaruosime suvartojimų?

Jei nedeklaruojate suvartojimų, tai Vidurkis bus skaičiuojamas vadovaujantis „naudojimosi AB ESO gamtinių dujų sistema“ taisyklių priedu Nr. 2. Kiekvienam konkrečiam nebuitiniam vartotojui vidurkis kiekvieną ataskaitinį laikotarpį (mėnesiui) apskaičiuojamas pagal paskutinių 3 metų atitinkamo ataskaitinio laikotarpio (mėnesio) dujų kiekių vidurkį, įvertinant faktinį tos dujų skirstymo sistemos (toliau – DSS) pateiktą kiekį.

Užfiksavus permoką grąžinimas bus daromas į einamąjį mėnesį, tačiau ne didesniam kiekiui nei to Sistemos naudotojo visas suvartotas kiekis per nurodytą periodą konkrečioje DSS (esant didesniam kiekiui, grąžinimas būtų atliekamas per kelis būsimus periodus atsižvelgiant į suvartojimą toje DSS).

Jei nieko nesuvartojome, ar vis tiek turime deklaruoti duomenis?

Taip, net ir nesant vartojimui, vis tiek reikia deklaruoti 0.

Koks yra sutarties sudarymo procesas?

Pateikus užklausą (ją galite rasti čia), „Elektrum Lietuva“ pateiks Jums pasiūlymą palankiausia gamtinių dujų kaina. Pasirašydami sutartį, „Elektrum Lietuva“ įsipareigoja tiekti Jums gamtines dujas nustatytam ir sutartam laikotarpiui. Gamtinių dujų kaina yra nustatoma sutarties individualiose sąlygose.

 

Kaip vyksta sutarties pratęsimas?

Pasibaigus sutartam pardavimo laikotarpiui, „Elektrum Lietuva“ pateiks Jums pasiūlymą pratęsti sutartį su nauja nustatyta kaina. Jei per nurodytą pasiūlymo galiojimo laiką nepasirašote sutarties papildymo, pakeitimo pagal atsiųstą pasiūlymą – pasiūlymas netenka galios ir sutartis nustoja galiota pagal nustatytą tvarką.

Kaip vyksta sutarties nutraukimas?

Norint nutraukti sutartį reiktų atkreipti dėmesį į sudarytos sutarties sąlygas, kadangi jos gali skirtis priklausomai nuo pasirinkto produkto. Dažniausiai sudaromos sutartys – neterminuotos ir terminuotos. Norėdami nutraukti sutartį, turite raštu pranešti apie tai ne mažiau kaip prieš 30 d.

Kiek kainuoja pakeisti tiekėją?

Tiekėjo pakeitimas Jums nieko papildomai nekainuos.

Ką reikia daryti, norint pakeisti tiekėją?

Sudarę sutartį su nauju pasirinktu tiekėju turėsite tik informuoti buvusį tiekėją apie naujos sutarties sudarymą ir deklaruoti paskutinio mėnesio suvartojimo duomenis. Naujas tiekėjas informuos ESO, tad Jums nereikės rūpintis jokiais administraciniais darbais. Svarbu, jog sutartį su nauju tiekėju turite pasirašyti ir buvusį tiekėją informuoti ne vėliau nei 3 savaitės iki tiekimo pradžios. Tiekimas pradedamas nuo 1 mėnesio dienos.

Jei viršysiu vartojimo pajėgumus?

Vartojimo pajėgumai nustatomi atsižvelgiant į Jūsų suvartojamą energijos kiekį – metams laiko. Jei pasibaigus laikotarpiui paaiškėja, jog faktinis gamtinių dujų kiekis buvo didesnis už nustatytus vartojimo pajėgumus, vartojimo pajėgumai turi būti patikslinti, taip pat turi būti perskaičiuoti papildomos dedamosios mokėjimai už metus, taikant patikslintą vartojimo pajėgumų dydį. Daugiau informacijos galite rasti paspaudę šią nuorodą

Kur kreiptis norint gauti gamtinių dujų pasiūlymą?

Jeigu norite gauti gamtinių dujų pasiūlymą, jums reikia susisiekti su mumis:

  • Savitarnos svetainėje: https://mano.elektrum.lt/ltverslui/elektra
  • Paskambinę klientų aptarnavimo telefonu: +370 700 77000
  • Susisiekę el. paštu: info@elektrum.lt

Kur kreiptis dėl gamtinių dujų kokybės ir įvykus gedimams?

Gamtinių dujų perdavimo ir skirstymo kokybę užtikrina sistemos operatoriai. Už skirstomąjį tinklą atsakingas ESO, už perdavimo sistemą – Ambergrid.

  • Elektros energijos tiekimo sutrikimų klausimais kreipkitės reikėtų į ESO, gedimų registravimo telefono numeriu 1852.
  • Dujų avarinės tarnybos telefono numeris – 1804.
Vairāk sadaļu