e-Expert

Atgal

Baterijos talpa: 75.0kWh

Peugeot e-Expert

Atgal

Baterijos talpa: 75.0 kWh

Naudojama baterijos talpa: 68.0 kWh

Rida, km Efektyvumas, kWh/100km AC įkrovimas, km/h DC įkrovimas, km/h
Oficialus 330 21 25
Įkrovimo galia: 7,4 kW kintamoji
290
Įkrovimo galia (maks.): 100 kW DC
„Elektrum“ 298
Kombinuotas režimas (vasarą)
22
Kombinuotas režimas (vasarą)
30
Duomenys apskaičiuoti darant prielaidą, kad įkrovimo proceso metu nuostoliai yra 10%.
208
Vidutinis įkrovimo greitis iki 80%, 50 kW nuolatinės srovės įkrovimo stotelėje

Energijos efektyvumo rodikliai ir palyginimas

Maksimalus nuotolis, km

Maksimali rida mišriu rėžimu yra  185 - 395 km, priklausomai nuo sezono.

Maršrutas

EV duomenų bazės duomenys

„Elektrum“ vasaros testas

Miestas 285 - 395 -
Greitkelis 185 - 230 -
Mišrus 230 - 295 298 Testa dati
Datums: 18.06.2021.
Temperatūra: 28 ◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
Vidējais patēriņš: 22.2 kWh/100km

Lentelėje parodyta maksimali „Elektrum“ ekspertų užfiksuota rida bandomuoju važiavimu ECO režimu ir naudojant oro kondicionierių vasaros sezonu bei šildymą žiemos sezonu. Faktinė maksimali rida priklauso nuo važiavimo greičio, maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Energijos sąnaudos, kWh/100 km

Energijos sąnaudos, priklausomai nuo sezono ir režimo, yra 17.2 - 36.8 kWh/100 km.

Maršrutas

EV duomenų bazės duomenys

„Elektrum“ vasaros testas

Miestas 17.2 - 23.9 21.0 Testa dati
Datums: 18.06.2021.
Temperatūra: 28 ◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
Greitkelis 29.6 - 36.8 -
Mišrus 23.1 - 29.6 22.5  Testa dati
Datums: 18.06.2021.
Temperatūra: 28 ◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
 

Vidutinis energijos suvartojimas pastoviu greičiu  Testa distances garums: 5 km

Greitis, km/h

„Elektrum“ vasaros testas, kWh/100 km

50 16.2
70 19.9
90 25.0

Lentelėje pateikiamos „Elektrum“ ekspertų bandomojo važiavimo metu elektromobilio borto kompiuteryje fiksuojamos energijos sąnaudos važiuojant ECO režimu ir naudojant oro kondicionierių vasaros sezonu bei šildymą žiemos sezonu. Faktinės energijos sąnaudos priklauso nuo važiavimo greičio, maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Baterija ir įkrovimas

Bendra baterijos talpa

75.0 kWh

Naudojama baterijos talpa

68.0 kWh 

EV duomenų bazės duomenys

SCHUKO 230V lizdas

AC įkrovimas

DC įkrovimas

Jungties tipas Type2 Type2 CCS
Vieta

Kairė pusė - priekyje

Kairė pusė - priekyje Kairė pusė - priekyje
Įkrovimo galia 2.3 kW 230V / 1x10A 7.4 kW * 100 kW
Įkrovimo laikas 35 valandos 11 valandų 0->265 km 38 minutės 27->212 km
Įkrovimo greitis 8 km/h 25 km/h 290 km/h
 

Nuolatinės elektros srovės (DC) įkrovimo bandymas Tabulā norādītie uzlādes dati iegūti ElektrumDrive 50kW DC uzlādes stacijā Jūrmalā, Jomas ielā 4. Aprēķinos pieņemts vidējais patēriņš 22.5 kWh/100 km, kas iegūts Elektrum kombinētā režīma testa brauciena laikā.

Parametrai

50 kW nuolatinės srovės įkrovimas

Vidutinis įkrovimo greitis iki 80%

205 km/h
Įkrovimo laikas 100 km 29 minutės
Įkrovimo laikas (5->50%) 40 minučių
Įkrovimo laikas (5->70%) 1 valanda
Įkrovimo laikas (5->80%) 1 valanda 10 minučių
Įkrovimo laikas (5->90%) 1 valanda 23 minutės
Įkrovimo laikas (5->95%) 1 valanda 35 minutės

Tikrieji įkrovimo duomenys priklauso nuo įkrovimo stotelės talpos ir elektromobilyje įmontuoto akumuliatoriaus techninių parametrų – daugiausia nuo talpos ir temperatūros įkrovimo metu.

Įkrovimo kreivė

Bandomųjų važiavimų maršruto žemėlapis

Elektromobilių palyginimas pagal WLTP duomenis

Atliekant palyginimą buvo naudojami konkretaus elektromobilio modelio WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standartiniai duomenys. WLTP standartas sukurtas remiantis visame pasaulyje surinktais vairavimo duomenimis ir apima vairavimo situacijas tiek miesto eisme, tiek užmiestyje. Tikroji maksimali rida, vidutinės sąnaudos ir įsibėgėjimas priklauso nuo konkretaus elektromobilio modelio ir jo komplektacijos, pasirinkto maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Vairāk sadaļu