Dažniausiai užduodami klausimai

Už ką atsakingas saulės elektrinės savininkas?

Klientas įsipareigoja laiku atsiskaityti su rangovu, sudaryti sąlygas vykdyti darbus ir suteikti paslaugas. Priimti prekes ir montuotojus į darbų teritoriją. Pateikti rangovo prašomus dokumentus, pasirašyti atliktų darbų aktą, kai darbai atlikti tinkamai.

Ar šis klausimas buvo naudingas?

Kokie yra saulės elektrinių planai?

                  

Apie kiekvieną planą plačiau galite pasiskaityti paspaudę mygtukus Daugiau informacijos.

Ar šis klausimas buvo naudingas?

Kokia įranga naudojama saulės elektrinėms?

  • Canadian solar  420W moduliai bei Jinko Solar N-type 420W full black.

  • Huawei ir SunGrow inverteriai.

Ar šis klausimas buvo naudingas?

Kaip gauti pasiūlymą ir pasirašyti sutartį?

Užpildykite nurodytą formą ir mes su Jumis susisieksime.

Ar šis klausimas buvo naudingas?

Kaip vyksta skolos išieškojimas?

Delsiant vykdyti savo įsipareigojimus daugiau kaip 30 dienų, „Elektrum Lietuva“ teikia informaciją apie Jūsų tapatybę, kontaktinius duomenis ir kredito istoriją, t.y. finansinius ir turtinius įsipareigojimus ir jų vykdymą, skolas ir jų apmokėjimą, kredito biurui UAB „Creditinfo Lietuva” (įmonės kodas: 111689163, adresas: A. Goštauto g. 40A, LT 01112 Vilnius, Lietuva, www.manocreditinfo.lt, tel.: (8 5) 2394149). Kredito biuras tvarko ir teikia tretiesiems asmenims (finansų įstaigoms, telekomunikacijų bendrovėms, draudimui, elektros ir komunalinių paslaugų teikėjams, prekybos įmonėms ir kt.) Jūsų informaciją siekdamas teisėtų interesų ir tikslų – įvertinti kreditingumą ir valdyti įsiskolinimą. Kredito istorijos duomenys tvarkomi 10 metų po įsipareigojimų įvykdymo.

Jūs galite susipažinti su savo kredito istorija kreipdamasis tiesiogiai į kreditų biurą. Jūs taip pat turite teisę prašyti ištaisyti arba ištrinti, arba apriboti duomenų tvarkymą ir teisę nesutikti, kad duomenys būtų tvarkomi, taip pat teisę į duomenų perkeliamumą. Apie šių teisių įgyvendinimą ir apribojimus daugiau sužinosite www.manocreditinfo.lt. Jei Jūsų teisės pažeidžiamos, Jūs galite kreiptis į duomenų apsaugos pareigūną el. paštu duomenu.apsauga@creditinfo.lt arba anksčiau nurodytu telefonu ar pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai arba teismui.

UAB Elektrum Lietuva skolos išieškojimo  taip pat vykdo per ikiteisminio išieškojimo įmonę, teismą. Svarbu žinoti, kad ikiteisminio ir teisminio skolos išieškojimo metu gali būti taikomi papildomi skolos administravimo mokesčiai, bylinėjimosi išlaidos, anstolio paskaičiuotos būtinosios vykdymo išlaidos ir kitos skolos išieškojimo išlaidos.  

Nepavykus atgauti skolos objekte gali būti nutrauktas elektros energijos tiekimas. Apie gręsiantį elektros energijos tiekimo atjungimą už skolą informuojame atskiru pranešimu sutartyje nurodytais kontaktais. Elektros energijos tiekimas yra atnaujinamas tik apmokėjus visą skolą. Elektros tiekimo atnaujinimo terminas - 2 darbo dienos. Pažymime, kad elektros energijos tiekimo nutraukimo  bei atnaujinimo paslauga yra mokama. Padengti tiekėjo patirtas elektros energijos tiekimo nutraukimo  bei jo atnaujinimo išlaidas vartotojas yra įpareigotas remiantis Elektros energijos tiekimo ir naudojimo taisyklėmis.

Ar šis klausimas buvo naudingas?

Kaip galėčiau susigrąžinti įmokėtą avansą?

Norėdami susigrąžinti avansą, užpildykite formą, kurią rasite čia. Ir atsiųskite ją el. paštu paslaugos@elektrum.lt

Ar šis klausimas buvo naudingas?

Kaip galėčiau nutrauktį pasirašytą sutartį?

Norėdami nutrauktį sutartį, užpildykite formą, kurią rasite čia. Ir atsiųskite ją el. paštu: paslaugos@elektrum.lt

Ar šis klausimas buvo naudingas?

Vairāk sadaļu