500e

Atgal

Baterijos talpa: 42.0kWh

Fiat 500e

Atgal

Baterijos talpa: 42.0 kWh

Naudojama baterijos talpa: 37.0 kWh

Rida, km Efektyvumas, kWh/100km AC įkrovimas, km/h DC įkrovimas, km/h
Oficialus 312 12 59
Įkrovimo galia: 11 kW AC
390
Įkrovimo galia (maks.): 85 kW DC
„Elektrum“ 275
Kombinuotas režimas (vasarą)
13
Kombinuotas režimas (vasarą)
78
Duomenys apskaičiuoti darant prielaidą, kad įkrovimo proceso metu nuostoliai yra 10%.
323
Vidutinis įkrovimo greitis iki 80%, 50 kW nuolatinės srovės įkrovimo stotelėje

Energijos efektyvumo rodikliai ir palyginimas

Maksimalus nuotolis, km

Maksimali rida mišriu rėžimu yra nuo 175 iki 375 km, priklausomai nuo sezono.

Maršrutas

EV duomenų bazės duomenys

Avots: EV-database.org
„Elektrum“ vasaros testas „Elektrum“ žiemos testas
Miestas 240 - 375 - -
Greitkelis 175 - 230 - -
Mišrus 205 - 290 275  Testa dati
Datums: 22.07.2021.
Temperatūra: 24-26◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
Vidējais patēriņš 12.6 kWh/100km
215  Testa dati
Datums: 21.02.2022.
Temperatūra: 5 ◦C
Klimats: Mākoņains, lietus
Vidējais patēriņš 16.6 kWh/100km

Lentelėje parodyta maksimali „Elektrum“ ekspertų užfiksuota rida bandomuoju važiavimu ECO režimu ir naudojant oro kondicionierių vasaros sezonu bei šildymą žiemos sezonu. Faktinė maksimali rida priklauso nuo važiavimo greičio, maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Energijos sąnaudos, kWh/100 km

Energijos sąnaudos, priklausomai nuo sezono ir režimo, yra 9.9 - 21.3 kWh/100 km.

Maršrutas

EV duomenų bazės duomenys

Avots: EV-database.org
„Elektrum“ vasaros testas „Elektrum“ žiemos testas
Miestas 9.9 - 15.5 13.0 Testa dati:
Datums: 22.07.2021.
Temperatūra: 24-26◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
15.4  Testa dati
Datums: 21.02.2022.
Temperatūra: 5 ◦C
Klimats: Mākoņains, lietus
Greitkelis 16.2 - 21.3 15.0 Testa dati:
Datums: 24.07.2021.
Temperatūra: 28-30◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
20.6  Testa dati
Datums: 22.02.2022.
Temperatūra: 5 ◦C
Klimats: Mākoņains, lietus
Mišrus 12.9 - 18.2 12.7 Testa dati:
Datums: 22.07.2021.
Temperatūra: 24-26◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
17.1  Testa dati
Datums: 21.02.2022.
Temperatūra: 5 ◦C
Klimats: Mākoņains, lietus
 

Vidutinis energijos suvartojimas pastoviu greičiu  Testa distances garums: 5 km

Greitis, km/h

„Elektrum“ vasaros testas, kWh/100 km

„Elektrum“ žiemos testas, kWh/100 km
50 8.8 14.3
70 11.5 17.2
90 14.9 20.4

Lentelėje pateikiamos „Elektrum“ ekspertų bandomojo važiavimo metu elektromobilio borto kompiuteryje fiksuojamos energijos sąnaudos važiuojant ECO režimu ir naudojant oro kondicionierių vasaros sezonu bei šildymą žiemos sezonu. Faktinės energijos sąnaudos priklauso nuo važiavimo greičio, maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Baterija ir įkrovimas

Bendra baterijos talpa

42.0 kWh

Naudojama baterijos talpa

37.3 kWh 

 

EV duomenų bazės duomenys

SCHUKO 230V lizdas

AC įkrovimas

DC įkrovimas

Jungties tipas Type2 Type2 CCS
Vieta Kairė pusė - galas Kairė pusė - galas Kairė pusė - galas
Įkrovimo galia 2.3 kW 230V / 1x10A 11 kW * 85 kW
Įkrovimo laikas 19 valandų 15 minčių 4 valandos 0->250 km 25 minutės 25->200 km
Įkrovimo greitis 13 km/h 63 km/h 420 km/h
 

Nuolatinės elektros srovės (DC) įkrovimo bandymas Tabulā norādītie uzlādes dati iegūti ElektrumDrive 50kW DC uzlādes stacijā Jūrmalā, Jomas ielā 4. Aprēķinos pieņemts vidējais patēriņš 12.6 kWh/100 km, kas iegūts Elektrum kombinētā režīma testa brauciena laikā.

Parametrai 50 kW nuolatinės srovės įkrovimas

Vidutinis įkrovimo greitis iki 80%

323 km/h

Įkrovimo laikas 100 km

19 minučių
Įkrovimo laikas (5->50%) 25 minutės
Įkrovimo laikas (5->70%) 35 minutės
Įkrovimo laikas (5->80%) 40 minučių
Įkrovimo laikas (5->90%)  53 minutės
Įkrovimo laikas (5->95%) 1 valanda 3 minutės

Tikrieji įkrovimo duomenys priklauso nuo įkrovimo stotelės talpos ir elektromobilyje įmontuoto akumuliatoriaus techninių parametrų – daugiausia nuo talpos ir temperatūros įkrovimo metu.

Įkrovimo kreivė

Bandomųjų važiavimų maršruto žemėlapis

Elektromobilių palyginimas pagal WLTP duomenis

Atliekant palyginimą buvo naudojami konkretaus elektromobilio modelio WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standartiniai duomenys. WLTP standartas sukurtas remiantis visame pasaulyje surinktais vairavimo duomenimis ir apima vairavimo situacijas tiek miesto eisme, tiek užmiestyje. Tikroji maksimali rida, vidutinės sąnaudos ir įsibėgėjimas priklauso nuo konkretaus elektromobilio modelio ir jo komplektacijos, pasirinkto maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Vairāk sadaļu