Elektrum

ë-C4

Atgal

Baterijos talpa: 50.0kWh

Citroën ë-C4

Atgal

Baterijos talpa: 50.0 kWh

Naudojama baterijos talpa: 45.0 kWh

Rida, km Efektyvumas, kWh/100km AC įkrovimas, km/h DC įkrovimas, km/h
Oficialus 347 13 36
Įkrovimo galia: 7,4 kW kintamoji
420
Įkrovimo galia (maks.): 101 kW DC
„Elektrum“ 310
Kombinuotas režimas (vasarą)
14
Kombinuotas režimas (vasarą)
45
Duomenys apskaičiuoti darant prielaidą, kad įkrovimo proceso metu nuostoliai yra 10%.
318
Vidutinis įkrovimo greitis iki 80%, 50 kW nuolatinės srovės įkrovimo stotelėje

Energijos efektyvumo rodikliai ir palyginimas

Maksimalus nuotolis, km

Maksimali rida mišriu rėžimu yra nuo 175 iki 357 km, priklausomai nuo sezono.

Maršrutas

EV duomenų bazės duomenys

 

„Elektrum“ vasaros testas

 

„Elektrum“ žiemos testas

Miestas 250 - 375 - -
Greitkelis 175 - 225 - -
Mišrus 210 - 285 310 Testa dati
Datums: 17.08.2021.
Temperatūra: 17-18◦C
Klimats: Mākoņais, sauss
Vidējais patēriņš 14.3 kWh/100km
275  Testa dati
Datums: 04.03.2022.
Temperatūra: 3 ◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
Vidējais patēriņš 16.5 kWh/100km

Lentelėje parodyta maksimali „Elektrum“ ekspertų užfiksuota rida bandomuoju važiavimu ECO režimu ir naudojant oro kondicionierių vasaros sezonu bei šildymą žiemos sezonu. Faktinė maksimali rida priklauso nuo važiavimo greičio, maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Energijos sąnaudos, kWh/100 km

Energijos sąnaudos, priklausomai nuo sezono ir režimo, yra 12.0 - 25.7 kWh/100 km

Maršrutas EV duomenų bazės duomenys Avots: EV-database.org „Elektrum“ vasaros testas „Elektrum“ žiemos testas
Miestas 12.0 - 18.0  14.1 Testa dati
Datums: 17.08.2021.
Temperatūra: 17-18◦C
Klimats: Mākoņais, sauss
14.5  Testa dati
Datums: 04.03.2022.
Temperatūra: 3 ◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
Greitkelis 20.0 - 25.7 17.3 Testa dati
Datums: 18.08.2021.
Temperatūra: 17-18◦C
Klimats: Mākoņais, sauss
19.0  Testa dati
Datums: 05.03.2022.
Temperatūra: 3 ◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
Mišrus 15.8 - 21.4 14.7 Testa dati
Datums: 17.08.2021.
Temperatūra: 17-18◦C
Klimats: Mākoņais, mitrs
16.5  Testa dati
Datums: 04.03.2022.
Temperatūra: 2 ◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
 
 

 

Vidutinis energijos suvartojimas pastoviu greičiu  Testa distances garums: 5 km

Greitis, km/h „Elektrum“ vasaros testas, kWh/100 km „Elektrum“ žiemos testas, kWh/100 km
50 12.1 13.0
70 14.9 15.8
90 17.4 19.9

Lentelėje pateikiamos „Elektrum“ ekspertų bandomojo važiavimo metu elektromobilio borto kompiuteryje fiksuojamos energijos sąnaudos važiuojant ECO režimu ir naudojant oro kondicionierių vasaros sezonu bei šildymą žiemos sezonu. Faktinės energijos sąnaudos priklauso nuo važiavimo greičio, maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Baterija ir įkrovimas

Bendra baterijos talpa

50.0 kWh

Naudojama baterijos talpa

45.0 kWh 

EV duomenų bazės duomenys

SCHUKO 230V lizdas

AC įkrovimas

DC įkrovimas
Jungties tipas Type2 Type2 CCS
Vieta

Kairė pusė - galas

Kairė pusė - galas

Kairė pusė - galas

  2.3 kW 230V / 1x10A 7.4 kW * 101 kW
Įkrovimo laikas 23 valandos 15 minučių 7 valandos 15 minučių 0->250 km 26 minutės 25->200 km
Įkrovimo greitis 11 km/h 35 km/h 400 km/h

 

 
 

 

Nuolatinės elektros srovės (DC) įkrovimo bandymas Tabulā norādītie uzlādes dati iegūti ElektrumDrive 50kW DC uzlādes stacijā Jūrmalā, Jomas ielā 4. Aprēķinos pieņemts vidējais patēriņš 14.3 kWh/100 km, kas iegūts Elektrum kombinētā režīma testa brauciena laikā.

Parametrai 50 kW nuolatinės srovės įkrovimas
Vidutinis įkrovimo greitis iki 80% 318 km/h
Įkrovimo laikas 100 km 19 minučių
Įkrovimo laikas (5->50%) 27 minutės
Įkrovimo laikas (5->70%) 39 minutės
Įkrovimo laikas (5->80%) 46 minutės
Įkrovimo laikas (5->90%) 58 minutės
Įkrovimo laikas (5->95%) 1 valanda 7 minutės

Tikrieji įkrovimo duomenys priklauso nuo įkrovimo stotelės talpos ir elektromobilyje įmontuoto akumuliatoriaus techninių parametrų – daugiausia nuo talpos ir temperatūros įkrovimo metu.

Įkrovimo kreivė

Bandomųjų važiavimų maršruto žemėlapis

Elektromobilių palyginimas pagal WLTP duomenis

Atliekant palyginimą buvo naudojami konkretaus elektromobilio modelio WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standartiniai duomenys. WLTP standartas sukurtas remiantis visame pasaulyje surinktais vairavimo duomenimis ir apima vairavimo situacijas tiek miesto eisme, tiek užmiestyje. Tikroji maksimali rida, vidutinės sąnaudos ir įsibėgėjimas priklauso nuo konkretaus elektromobilio modelio ir jo komplektacijos, pasirinkto maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Vairāk sadaļu