Elektrum

e-tron GT quattro

Atgal

Baterijos talpa: 93.4kWh

Audi e-tron GT quattro

Atgal

Baterijos talpa: 93.4 kWh

Naudojama baterijos talpa: 85.0 kWh

Rida, km Efektyvumas, kWh/100km AC įkrovimas, km/h DC įkrovimas, km/h
Oficialus 487 18 45
Įkrovimo galia: 11 kW AC
1,030
Įkrovimo galia (maks.): 268 kW DC
„Elektrum“ 425
Kombinuotas režimas (vasarą)
21
Kombinuotas režimas (vasarą)
53
Duomenys apskaičiuoti darant prielaidą, kad įkrovimo proceso metu nuostoliai yra 10%.
773
Vidutinis įkrovimo greitis iki 80%, 150 kW nuolatinės srovės įkrovimo stotelėje

Energijos efektyvumo rodikliai ir palyginimas

Maksimalus nuotolis, km

Maksimali rida mišriu rėžimu yra 305 - 590 km, priklausomai nuo sezono.

Maršrutas

EV duomenų bazės duomenys

„Elektrum“ vasaros testas

„Elektrum“ žiemos testas

Miestas 405 - 590 - -
Greitkelis 305 - 390 - -
Mišrus 355 - 475 425  Testa dati
Datums: 30.08.2022. - 31.08.2022.
Temperatūra: 18-19 ◦C
Klimats: Mākoņains, mitrs
Vidējais patēriņš 21.0 kWh/100km
-

Lentelėje parodyta maksimali „Elektrum“ ekspertų užfiksuota rida bandomuoju važiavimu ECO režimu ir naudojant oro kondicionierių vasaros sezonu bei šildymą žiemos sezonu. Faktinė maksimali rida priklauso nuo važiavimo greičio, maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Energijos sąnaudos, kWh/100 km

Energijos sąnaudos, priklausomai nuo sezono ir režimo, yra 14.4 - 27.9 kWh/100 km.

Maršrutas

EV duomenų bazės duomenys

„Elektrum“ vasaros testas

„Elektrum“ žiemos testas

Miestas 14.4 - 21.0 18.7  Testa dati
Datums: 30.08.2022.
Temperatūra: 19 ◦C
Klimats: Mākoņains, mitrs
-
Greitkelis 21.8 - 27.9 20.6  Testa dati
Datums: 01.09.2022.
Temperatūra: 16 ◦C
Klimats: Mākoņains, mitrs 
-
Mišrus

17.9 - 23.9

18.6  Testa dati
Datums: 31.08.2022.
Temperatūra: 18 ◦C
Klimats: Mākoņains, mitrs
-
 

Vidutinis energijos suvartojimas pastoviu greičiu  Testa distances garums: 5 km

Greitis, km/h

„Elektrum“ vasaros testas, kWh/100 km

„Elektrum“ žiemos testas, kWh/100 km

50 13.9 -
70 15.0 -
90 19.5 -

Lentelėje pateikiamos „Elektrum“ ekspertų bandomojo važiavimo metu elektromobilio borto kompiuteryje fiksuojamos energijos sąnaudos važiuojant ECO režimu ir naudojant oro kondicionierių vasaros sezonu bei šildymą žiemos sezonu. Faktinės energijos sąnaudos priklauso nuo važiavimo greičio, maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Baterija ir įkrovimas

Bendra baterijos talpa

93.4 kWh

Naudojama baterijos talpa

85.0 kWh 

EV duomenų bazės duomenys

SCHUKO 230V lizdas

AC įkrovimas

DC įkrovimas

Jungties tipas Type2 Type2 CCS
Vieta

Dešinė pusė – priekyje

Kairė pusė - priekyje

Dešinė pusė – priekyje

Kairė pusė - priekyje

Dešinė pusė – priekyje
Įkrovimo galia 2.3 kW 230V / 1x10A 11 kW 400V / 3x16A 268 kW
Įkrovimo laikas 43 valandos 30 minučių

9 valandos15 minučių

17 minučių

Įkrovimo greitis 10 km/h 45 km/h 1030 km/h
 
Nuolatinės elektros srovės (DC) įkrovimo bandymas
Parametrai

150 kW nuolatinės srovės įkrovimas

Vidutinis įkrovimo greitis iki 80% 773 km/h
Įkrovimo laikas 100 km 8 minutės
Įkrovimo laikas (5->50%) 16 minučių
Įkrovimo laikas (5->70%) 23 minutės
Įkrovimo laikas (5->80%) 28 minutės
Įkrovimo laikas (5->90%) 38 minutės
Įkrovimo laikas (5->95%) 43 minutės

Tikrieji įkrovimo duomenys priklauso nuo įkrovimo stotelės talpos ir elektromobilyje įmontuoto akumuliatoriaus techninių parametrų – daugiausia nuo talpos ir temperatūros įkrovimo metu.

Įkrovimo kreivė

Bandomųjų važiavimų maršruto žemėlapis

Elektromobilių palyginimas pagal WLTP duomenis

Atliekant palyginimą buvo naudojami konkretaus elektromobilio modelio WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standartiniai duomenys. WLTP standartas sukurtas remiantis visame pasaulyje surinktais vairavimo duomenimis ir apima vairavimo situacijas tiek miesto eisme, tiek užmiestyje. Tikroji maksimali rida, vidutinės sąnaudos ir įsibėgėjimas priklauso nuo konkretaus elektromobilio modelio ir jo komplektacijos, pasirinkto maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Vairāk sadaļu