i3 120 Ah

Atgal

Baterijos talpa: 42.2kWh

BMW i3 120 Ah

Atgal

Baterijos talpa: 42.2 kWh

Naudojama baterijos talpa: 37.9 kWh

Rida, km Efektyvumas, kWh/100km AC įkrovimas, km/h DC įkrovimas, km/h
Oficialus 308 12 55
Įkrovimo galia: 11 kW AC
270
Įkrovimo galia (maks.): 49 kW DC
„Elektrum“ 250
Kombinuotas režimas (žiema)
15
Kombinuotas režimas (žiema)
61
Duomenys apskaičiuoti darant prielaidą, kad įkrovimo proceso metu nuostoliai yra 10%.
268
Vidutinis įkrovimo greitis iki 80%, 50 kW nuolatinės srovės įkrovimo stotelėje

Energijos efektyvumo rodikliai ir palyginimas

Maksimalus nuotolis, km

Maksimali rida mišriu rėžimu yra 165 - 360 km, priklausomai nuo sezono.

Maršrutas

EV duomenų bazės duomenys

„Elektrum“ vasaros testas

„Elektrum“ žiemos testas

Miestas 235 - 360 - -
Greitkelis 165 - 215 - -
Mišrus 200 - 275 - 250  Testa dati
Datums: 23.02.2022.
Temperatūra: +1 ◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
Vidējais patēriņš: 15.1 kWh/100km

Lentelėje parodyta maksimali „Elektrum“ ekspertų užfiksuota rida bandomuoju važiavimu ECO režimu ir naudojant oro kondicionierių vasaros sezonu bei šildymą žiemos sezonu. Faktinė maksimali rida priklauso nuo važiavimo greičio, maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Energijos sąnaudos, kWh/100 km

Energijos sąnaudos, priklausomai nuo sezono ir režimo, yra 10.5 - 23.0 kWh/100 km.

Maršrutas

EV duomenų bazės duomenys

„Elektrum“ vasaros testas

„Elektrum“ žiemos testas

Miestas 10.5 - 16.1 - 13.6  Testa dati
Datums: 23.02.2022.
Temperatūra: +1 ◦C
Klimats: Skaidrs, sauss 
Greitkelis 17.6 - 23.0 - 18.6  Testa dati
Datums: 23.02.2022.
Temperatūra: +1 ◦C
Klimats: Skaidrs, sauss 
Mišrus 13.8 - 19.0 - 16.1  Testa dati
Datums: 23.02.2022.
Temperatūra: +1 ◦C
Klimats: Skaidrs, sauss 
 

Vidutinis energijos suvartojimas pastoviu greičiu  Testa distances garums: 5 km

Greitis, km/h

„Elektrum“ vasaros testas, kWh/100 km

„Elektrum“ žiemos testas, kWh/100 km

50 - 13.5
70 - 15.9
90 - 19.4

Lentelėje pateikiamos „Elektrum“ ekspertų bandomojo važiavimo metu elektromobilio borto kompiuteryje fiksuojamos energijos sąnaudos važiuojant ECO režimu ir naudojant oro kondicionierių vasaros sezonu bei šildymą žiemos sezonu. Faktinės energijos sąnaudos priklauso nuo važiavimo greičio, maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Baterija ir įkrovimas

Bendra baterijos talpa

42.2 kWh

Naudojama baterijos talpa

37.9 kWh 

EV duomenų bazės duomenys

SCHUKO 230V lizdas

AC įkrovimas

DC įkrovimas

Jungties tipas Type2 Type2 CCS
Vieta

Dešinė pusė – galas

Dešinė pusė – galas

Dešinė pusė – galas

Įkrovimo galia 2.3 kW 230V / 1x10A 11 kW  400V / 3x16A 49 kW
Įkrovimo laikas 19 valandų 30 minučių

4 valandos 15 minučių

36 minutės

Įkrovimo greitis 12 km/h 55 km/h 270 km/h
Nuolatinės elektros srovės (DC) įkrovimo bandymas Tabulā norādītie uzlādes dati iegūti ElektrumDrive 50kW DC uzlādes stacijā Jūrmalā, Jomas ielā 4. Aprēķinos pieņemts vidējais patēriņš 16.1 kWh/100 km, kas iegūts Elektrum kombinētā režīma testa brauciena laikā.
Parametrai

50 kW nuolatinės srovės įkrovimas

Vidutinis įkrovimo greitis iki 80%

268 km/h
Įkrovimo laikas 100 km 22 minutės
Įkrovimo laikas (5->50%) 25 minutės
Įkrovimo laikas (5->70%) 36 minutės
Įkrovimo laikas (5->80%) 42 minutės
Įkrovimo laikas (5->90%) 47 minutės
Įkrovimo laikas (5->95%) 51 minutė

Tikrieji įkrovimo duomenys priklauso nuo įkrovimo stotelės talpos ir elektromobilyje įmontuoto akumuliatoriaus techninių parametrų – daugiausia nuo talpos ir temperatūros įkrovimo metu.

Įkrovimo kreivė

Bandomųjų važiavimų maršruto žemėlapis

Elektromobilių palyginimas pagal WLTP duomenis

Atliekant palyginimą buvo naudojami konkretaus elektromobilio modelio WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standartiniai duomenys. WLTP standartas sukurtas remiantis visame pasaulyje surinktais vairavimo duomenimis ir apima vairavimo situacijas tiek miesto eisme, tiek užmiestyje. Tikroji maksimali rida, vidutinės sąnaudos ir įsibėgėjimas priklauso nuo konkretaus elektromobilio modelio ir jo komplektacijos, pasirinkto maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.