IONIQ 5 Long Range

Atgal

Baterijos talpa: 72.6kWh

Hyundai IONIQ 5 Long Range

Atgal

Baterijos talpa: 72.6 kWh

Naudojama baterijos talpa: 70.0 kWh

Rida, km Efektyvumas, kWh/100km AC įkrovimas, km/h DC įkrovimas, km/h
Oficialus 451 16 51
Įkrovimo galia: 11 kW AC
930
Įkrovimo galia (maks.): 221 kW DC
„Elektrum“ 425
Kombinuotas režimas (vasarą)
16
Kombinuotas režimas (vasarą)
48
Duomenys apskaičiuoti darant prielaidą, kad įkrovimo proceso metu nuostoliai yra 10%.
753
Vidutinis įkrovimo greitis iki 80%, 150 kW nuolatinės srovės įkrovimo stotelėje

Energijos efektyvumo rodikliai ir palyginimas

Maksimalus nuotolis, km

Maksimali rida mišriu rėžimu yra 270 - 555 km, priklausomai nuo sezono.

Maršrutas

 

EV duomenų bazės duomenys

 

„Elektrum“ vasaros testas

„Elektrum“ žiemos testas

Miestas 375 - 555 - -
Greitkelis 270 - 345 - -
Mišrus 320 - 430 425  Testa dati
Datums: 05.09.2022.-06.09.2022.
Temperatūra: +15 ◦C
Klimats: Mākoņains, sauss
Vidējais patēriņš 16.1 kWh/100km
342  Testa dati
Datums: 07.02.2022.-08.02.2022.
Temperatūra: +1 ◦C
Klimats: Mākoņains, mitrs, sniegs
Vidējais patēriņš 19.3 kWh/100km

Lentelėje parodyta maksimali „Elektrum“ ekspertų užfiksuota rida bandomuoju važiavimu ECO režimu ir naudojant oro kondicionierių vasaros sezonu bei šildymą žiemos sezonu. Faktinė maksimali rida priklauso nuo važiavimo greičio, maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Energijos sąnaudos, kWh/100 km

Energijos sąnaudos, priklausomai nuo sezono ir režimo, yra 12.6 - 25.9 kWh/100 km.

Maršrutas EV duomenų bazės duomenys

„Elektrum“ vasaros testas

„Elektrum“ žiemos testas

Miestas 12.6 - 18.7 14.3  Testa dati
Datums: 05.09.2022.
Temperatūra: +16 ◦C
Klimats: Saulains, sauss
18.9  Testa dati
Datums: 08.02.2022.
Temperatūra: +2 ◦C
Klimats: Mākoņains, sauss
Greitkelis 20.3 - 25.9 20.0  Testa dati
Datums: 07.09.2022.
Temperatūra: +16 ◦C
Klimats: Mākoņains, sauss
23.1  Testa dati
Datums: 09.02.2022.
Temperatūra: +2 ◦C
Klimats: Mākoņains, sauss
Mišrus

16.3 - 21.9

16.4  Testa dati
Datums: 05.09.2022.
Temperatūra: +15 ◦C
Klimats: Mākoņains, sauss
20.8  Testa dati
Datums: 07.02.2022.
Temperatūra: +1 ◦C
Klimats: Mākoņains, mitrs, sniegs
 

Vidējais enerģijas patēriņš pie konstanta ātruma  Testa distances garums: 5 km

Greitis, km/h

„Elektrum“ vasaros testas, kWh/100 km

„Elektrum“ žiemos testas, kWh/100 km

50 12.9 15.2
70 14.5 18.7
90 20.3 22.5

Lentelėje pateikiamos „Elektrum“ ekspertų bandomojo važiavimo metu elektromobilio borto kompiuteryje fiksuojamos energijos sąnaudos važiuojant ECO režimu ir naudojant oro kondicionierių vasaros sezonu bei šildymą žiemos sezonu. Faktinės energijos sąnaudos priklauso nuo važiavimo greičio, maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Baterija ir įkrovimas

Bendra baterijos talpa

72.6 kWh

Naudojama baterijos talpa

70.0 kWh 

 

EV duomenų bazės duomenys

SCHUKO 230V lizdas

AC įkrovimas

DC įkrovimas

Jungties tipas

Type2 Type2 CCS
Vieta

Dešinė pusė – galas

Dešinė pusė – galas

Dešinė pusė – galas

Įkrovimo galia

2.3 kW 230V / 1x10A 11 kW * 221 kW

Įkrovimo laikas

36 valandos 7 valandos 30 minučių 0->380 km 17 minučių 38->304 km
Įkrovimo greitis 11 km/h 51 km/h 930 km/h

 

 

 

Nuolatinės elektros srovės (DC) įkrovimo bandymas

Parametrai

50 kW nuolatinės srovės įkrovimas

150 kW nuolatinės srovės įkrovimas

Vidutinis įkrovimo greitis iki 80%

222 km/h 753 km/h

Įkrovimo laikas 100 km

27 minutės 8 minutės
Įkrovimo laikas (5->50%) 45 minutės 17 minučių
Įkrovimo laikas (5->70%) 1 valanda 6 minutės 24 minutės
Įkrovimo laikas (5->80%) 1 valanda 16 minučių 28 minutės
Įkrovimo laikas (5->90%) 1 valanda 27 minutės 34 minutės
Įkrovimo laikas (5->95%) 1 valanda 35 minutės 40 minučių

Tikrieji įkrovimo duomenys priklauso nuo įkrovimo stotelės talpos ir elektromobilyje įmontuoto akumuliatoriaus techninių parametrų – daugiausia nuo talpos ir temperatūros įkrovimo metu.

Įkrovimo kreivė

Bandomųjų važiavimų maršruto žemėlapis

Elektromobilių palyginimas pagal WLTP duomenis

Atliekant palyginimą buvo naudojami konkretaus elektromobilio modelio WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standartiniai duomenys. WLTP standartas sukurtas remiantis visame pasaulyje surinktais vairavimo duomenimis ir apima vairavimo situacijas tiek miesto eisme, tiek užmiestyje. Tikroji maksimali rida, vidutinės sąnaudos ir įsibėgėjimas priklauso nuo konkretaus elektromobilio modelio ir jo komplektacijos, pasirinkto maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.