Q4 e-tron 35

Atgal

Baterijos talpa: 55.0kWh

Audi Q4 e-tron 35

Atgal

Baterijos talpa: 55.0 kWh

Naudojama baterijos talpa: 52.0 kWh

Rida, km Efektyvumas, kWh/100km AC įkrovimas, km/h DC įkrovimas, km/h
Oficialus 306 17 34
Įkrovimo galia: 7,2 kW kintamoji
360
Įkrovimo galia (maks.): 118 kW DC
„Elektrum“ 320
Kombinuotas režimas (vasarą)
15
Kombinuotas režimas (vasarą)
31
Duomenys apskaičiuoti darant prielaidą, kad įkrovimo proceso metu nuostoliai yra 10%.
455
Vidutinis įkrovimo greitis iki 80%, 150 kW nuolatinės srovės įkrovimo stotelėje

Energijos efektyvumo rodikliai ir palyginimas

Maksimalus nuotolis, km

Maksimali rida mišriu rėžimu yra 200 - 420 km, priklausomai nuo sezono.

Maršrutas

EV duomenų bazės duomenys

„Elektrum“ vasaros testas

„Elektrum“ žiemos testas

Miestas 280 - 420 - -
Greitkelis 200 - 260 - -
Mišrus 240 - 325 320  Testa dati
Datums: 23.08.2022.
Temperatūra: +27 ◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
Vidējais patēriņš 15.4 kWh/100km
 
205 Testa dati
Datums: 29.12.2021.
Temperatūra: -5 ◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
Vidējais patēriņš 23.8 kWh/100km

Lentelėje parodyta maksimali „Elektrum“ ekspertų užfiksuota rida bandomuoju važiavimu ECO režimu ir naudojant oro kondicionierių vasaros sezonu bei šildymą žiemos sezonu. Faktinė maksimali rida priklauso nuo važiavimo greičio, maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Energijos sąnaudos, kWh/100 km

Energijos sąnaudos, priklausomai nuo sezono ir režimo, yra 12.4 - 26.0 kWh/100 km.

Maršrutas

EV duomenų bazės duomenys

„Elektrum“ vasaros testas

„Elektrum“ žiemos testas

Miestas 12.4 - 18.6 16.5  Testa dati
Datums: 24.08.2022.
Temperatūra: +25 ◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
 
23.5 Testa dati
Datums: 28.12.2021.
Temperatūra: -7 ◦C
Klimats: Mākoņains, sauss
Greitkelis 20.0 - 26.0 18.0  Testa dati
Datums: 25.08.2022.
Temperatūra: +22 ◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
24.3 Testa dati
Datums: 27.12.2021.
Temperatūra: -3 ◦C
Klimats: Mākoņains, sauss
Mišrus

16.0 - 21.7

15.4  Testa dati
Datums: 23.08.2022.
Temperatūra: +27 ◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
21.1 Testa dati
Datums: 29.12.2021.
Temperatūra: -5 ◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
 

Vidutinis energijos suvartojimas pastoviu greičiu  Testa distances garums: 5 km

Greitis, km/h

„Elektrum“ vasaros testas, kWh/100 km

„Elektrum“ žiemos testas, kWh/100 km

50 11.1 16.2
70 14.0 19.7
90 17.4 23.2

Lentelėje pateikiamos „Elektrum“ ekspertų bandomojo važiavimo metu elektromobilio borto kompiuteryje fiksuojamos energijos sąnaudos važiuojant ECO režimu ir naudojant oro kondicionierių vasaros sezonu bei šildymą žiemos sezonu. Faktinės energijos sąnaudos priklauso nuo važiavimo greičio, maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Baterija ir įkrovimas

Bendra baterijos talpa

55.0 kWh

Naudojama baterijos talpa

52.0 kWh 

EV duomenų bazės duomenys

SCHUKO 230V lizdas

AC įkrovimas

DC įkrovimas

Jungties tipas Type2 Type2 CCS
Vieta

Dešinė pusė – gale

Dešinė pusė – gale

Dešinė pusė – gale

Įkrovimo galia 2.3 kW 230V / 1x10A 7.2 kW 230V / 1x31A 118 kW
Įkrovimo laikas 26 valandos 45 minutės

8 valandos 30 minučių

33 minutės

Įkrovimo greitis 11 km/h 34 km/h 360 km/h
 

Nuolatinės elektros srovės (DC) įkrovimo bandymas

Parametrai

50 kW nuolatinės srovės įkrovimas

150 kW nuolatinės srovės įkrovimas

Vidutinis įkrovimo greitis iki 80% 201 km/h 455 km/h
Įkrovimo laikas 100 km 30 minučių 13 minučių
Įkrovimo laikas (5->50%) 35 minutės 16 minučių
Įkrovimo laikas (5->70%) 49 minutės 28 minutės
Įkrovimo laikas (5->80%) 58 minutės 35 minutės
Įkrovimo laikas (5->90%) 1 valanda 9 minutės 44 minutės
Įkrovimo laikas (5->95%) 1 valanda 17 minučių 50 minučių

Tikrieji įkrovimo duomenys priklauso nuo įkrovimo stotelės talpos ir elektromobilyje įmontuoto akumuliatoriaus techninių parametrų – daugiausia nuo talpos ir temperatūros įkrovimo metu.

Įkrovimo kreivė

Bandomųjų važiavimų maršruto žemėlapis

Elektromobilių palyginimas pagal WLTP duomenis

Atliekant palyginimą buvo naudojami konkretaus elektromobilio modelio WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standartiniai duomenys. WLTP standartas sukurtas remiantis visame pasaulyje surinktais vairavimo duomenimis ir apima vairavimo situacijas tiek miesto eisme, tiek užmiestyje. Tikroji maksimali rida, vidutinės sąnaudos ir įsibėgėjimas priklauso nuo konkretaus elektromobilio modelio ir jo komplektacijos, pasirinkto maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.