Ar šis klausimas buvo naudingas?
Kam pranešti, jei pastebėjau sukčiavimo atvejį?
Jeigu pastebėjote sukčiavimo atvejį, praneškite:
- mums el. paštu info@elektrum.lt;
- policijai (jei sukčiai jau pasinaudojo Jūsų duomenimis);
- bankui – jei suvedėte kortelės ar prisijungimo duomenis.
Kur kreiptis, jei dėl netikros svetainės praradau pinigus?
Jeigu dėl netikros svetainės praradote savo pinigus:
- nedelsdami susisiekite su savo banku;
- praneškite policijai;
- apie incidentą informuokite mus el. paštu info@elektrum.lt.
Ar šis klausimas buvo naudingas?
Ar galiu susigrąžinti pinigus, jei finansiniai sukčiai mane apgavo?
Tai priklauso nuo situacijos ir Jūsų banko politikos. Kai kuriais atvejais pinigus galima susigrąžinti, jeigu apie incidentą pranešama nedelsiant.
Ar šis klausimas buvo naudingas?
Ar reikia keisti slaptažodžius, jei lankiausi įtartinoje svetainėje?
Taip, rekomenduojame tą padaryti kiek įmanoma greičiau. Jei suvedėte savo duomenis – pakeiskite slaptažodžius visose susijusiose paskyrose.
Ar šis klausimas buvo naudingas?
Kaip blokuoti finansinių sukčių svetaines savo naršyklėje?
Finansinių sukčių svetaines galite blokuoti:
- naudodami naršyklės plėtinius (pvz., „AdBlock“, „uBlock“);
- pranešdami „Google“ apie sukčiavimo puslapį: Google Safe Browsing Report;
- įjungdami saugaus naršymo nustatymus interneto naršyklėje ir (arba) savo įrenginyje.
Ar šis klausimas buvo naudingas?
Kokias saugumo priemones naudoja „Elektrum Lietuva“ savo svetainėje?
„Elektrum Lietuva“, siekdama apsaugoti klientus nuo sukčių atakų, naudoja:
- HTTPS šifravimą;
- nuolatinį svetainės stebėjimą;
- realaus laiko apsaugos sprendimus nuo sukčiavimo;
- klientų informavimą apie kilusias grėsmes.
Ar šis klausimas buvo naudingas?
Kaip patikrinti, ar su manimi bendrauja tikras „Elektrum Lietuva“ darbuotojas?
Norėdami įsitikinti, jog bendraujate su tikru „Elektrum Lietuva“ darbuotoju, turėkite omenyje:
- tikri „Elektrum Lietuva“ darbuotojai Jūsų niekada neprašys slaptažodžių ar banko prisijungimo duomenų;
- tikri „Elektrum Lietuva“ darbuotojai turi el. pašto adresus su galūne @elektrum.lt.
Jeigu kyla abejonių, ar su Jumis susisiekė tikras „Elektrum Lietuva“ darbuotojas – nutraukite pokalbį ir susisiekite su mūsų klientų aptarnavimu oficialioje „Elektrum Lietuva“ svetainėje nurodytu telefono numeriu arba el. paštu.
Ar šis klausimas buvo naudingas?
Kur galiu rasti klientų aptarnavimo kontaktinę informaciją, norėdamas susisiekti su „Elektrum Lietuva“?
Visi mūsų kontaktai nurodyti oficialioje „Elektrum Lietuva“ svetainėje. „Elektrum Lietuva“ kontaktai.
Ar šis klausimas buvo naudingas?