Dzūkijoje gyvenančio Airido namus jau kelerius metus žiemą šildo, o vasarą vėsina šildymo sistema oras-vanduo. Pasak pašnekovo, sprendimas įsirengti šilumos siurblį buvo priimtas todėl, kad jo šeimai yra be galo svarbu užtikrinti tvarumą ir energijos vartojimo efektyvumą, o apsisaugoti nuo pernelyg didelių išlaidų už elektrą padeda ir nuosavos saulės elektrinės generuojama elektros energija.

160-ies kvadratinių metrų nuosavame name kartu su savo antrąja puse ir dviem mažamečiais vaikais gyvenantis Airidas teigia žiemos mėnesiais sunaudojantis daugiau negu 1000 kilovatvalandžių (kWh) elektros energijos, tačiau viską atperka komfortiška ir tolygi patalpų temperatūra.

„Žiemos mėnesiais, kai lauke oro temperatūra krinta, mūsų šildymo sistema pasirūpina, kad mūsų namuose būtų šilta ir jauku, tačiau kad ji veiktų efektyviai, reikia nemažai elektros energijos. Iš tikrųjų vien pati sistema žiemos sezono metu sunaudoja apie 800 kWh elektros energijos. Tačiau kai elektrą generuoja saulės elektrinė, o trūkstamą jos kiekį iš pasirinkto tiekėjo perkame už optimalią, „nesikandžiojančią“ kainą, tai išlaidos tikrai neatrodo gąsdinančios“, – komentuoja Airidas.

Sutaupyti padeda fiksuota kaina

Pašnekovas teigia, kad turint du mažus vaikus, namuose niekada netrūksta veiklos, o tai reiškia nuolatinį elektros energijos poreikį – šeima naudoja įvairius įrenginius, kurie kasdien prisideda prie bendro elektros energijos sunaudojimo.

„Investavome į saulės elektrinę, kad pavyktų kompensuoti dalį mūsų suvartojamos elektros. Tai neabejotinai padeda sumažinti mūsų priklausomybę nuo elektros tinklų. Aišku, žiemos sezono metu, kai diena trumpesnė, o saulės energijos gamyba mažesnė, ta priklausomybė savaime didėja“, – komentuoja vyras.

Šaltuoju laikotarpiu šeima per mėnesį vidutiniškai sunaudoja 1000 kWh elektros energijos. Tai yra daugiau negu vidutinis namų ūkis, tačiau Airidas pažymi, kad tokį suvartojimą lemia ne išlaidumas ar aplaidumas, o sąmoningas pasirinkimas išlaikyti patogią gyvenamąją aplinką šeimai.

„Be abejo, kaip ir bet kuri šeima norime sutaupyti. Praėjusių metų gruodį baigėsi mūsų turėta fiksuota elektros kaina, o tuomet papuolėme į pirmąjį ratą, kai reikėjo rinktis elektros tiekėją. Atsidūrėme tokioje situacijoje, kur patikimų ir konkurencingų tiekėjų nebuvo daug. Nuodugniai įvertinome galimus tiekėjus ir pasirinkome „Elektrum Lietuvą“, kadangi mus labiausiai tenkino jų siūlomos paslaugos ir kainodara“, – teigia Airidas.

Pasak vyro, vienas iš svarbiausių veiksnių, lėmusių pasirinkimą, buvo įmonių siūlomi tarifai. Palyginti su kitais tiekėjais, „Elektrum Lietuva“ šeimai galėjo pasiūlyti konkurencingas kainas, kurios atitiko jų tikslą efektyviai valdyti namų ūkio išlaidas.

„Išlaidos elektrai gali sudaryti didelę bet kurio namų ūkio biudžeto dalį. Dar prieš didžiuosius elektros kainų šuolius mums pavyko nusistatyti gerą fiksuotą kainą, o šuolių metu tai padėjo nemenkai sutaupyti“, – dalijasi Airidas.

Rekomenduoja draugams

Vyras teigia, kad sprendimą nulėmė ir patirtis su klientų aptarnavimo specialistais – atsižvelgė ne tik į kainą, bet ir patikimumą, operatyvumą ir skaidrumą. Jis taip pat sako ieškojęs tiekėjo, kuris ne tik užtikrintų patikimas paslaugas, bet ir turėtų gerą reputaciją rinkoje.

„Šį gruodį sueis dveji metai, kai esu jų klientas, todėl drąsiai galiu teigti, kad ši įmonė yra viena iš rimčiausių elektros paslaugas teikiančių įmonių. Esu rekomendavęs jų paslaugas ir draugams, kolegoms. Tiek man, tiek paklausiusiems mano rekomendacijų labai patinka įmonės siūlomos papildomos motyvacijos, pavyzdžiui, nuolaidos kodas – juk tai prisideda prie taupymo ir tuo pačiu padeda jaustis svarbiu klientu“, – džiaugiasi pašnekovas.

Anot Airido, nuolaidos kodą jis gavo vos užsiregistravęs ir tapęs oficialiu „Elektrum Lietuva“ klientu.

Alytiškis pabrėžia, kad jam per šį laikotarpį labiausiai įsiminė draugiškas ir operatyvus klientų aptarnavimas bei nekomplikuotas atsiskaitymas už paslaugas internetu.

„Dar visai neseniai prireikė pagalbos iš bendrovės konsultantų, turėjau keletą klausimų dėl savo sąskaitų. Komanda į mano užklausą sureagavo greitai ir kompetentingai – patarė, kaip elgtis, pasiūlė tolesnį veiksmų planą ir patikino, kad bet kada prireikus galiu į juos kreiptis. Džiugu, kad turiu užnugarį, nes vienam viską išspręsti visada yra sunkiau“, – džiaugiasi jis.

Vyriškis sako, kad daug laiko padeda sutaupyti interneto svetainės patogumas – turint du vaikus, veiklos yra pakankamai, todėl nesinori gaišti laiko ieškant, kaip ir už ką reikia sumokėti.

„Bendrovės savitarnos svetainėje naršyti yra nesudėtinga, keliais paspaudimais galiu matyti savo sąskaitų informaciją, peržiūrėti ankstesnes sąskaitas ir stebėti energijos suvartojimą per tam tikrą laiką. Manau, kad net ir neįgudusiems išmaniųjų technologijų vartotojams dėl to neturėtų kilti problemų“, – patikina Airidas.