Dažniausiai užduodami klausimai

Kaip tapti „Elektrum Lietuva“ verslo klientu?

Sudaryti elektros energijos pirkimo–pardavimo sutartį galite*:

  • Paskambinę klientų aptarnavimo telefonu: +370 700 77000;
  • Susisiekę el. paštu: info@elektrum.lt;
  • Užpildę formą.

* Sudaryti sutartį galite tik prieš tai sudarę persiuntimo paslaugos teikimo sutartį su ESO.

Ar šis klausimas buvo naudingas?

Kokią informaciją klientas turėtų pateikti, norėdamas gauti komercinį pasiūlymą?

Norėdami gauti komercinį pasiūlymą, užpildykite kontaktinę formą, kurią rasite čia.

Ar šis klausimas buvo naudingas?

Kokį elektros kainos tipą pasirinkti?

Dabar galima rinktis iš dviejų skirtingų kainodaros variantų. Skirtingoms įmonėms tinka skirtingi sprendimai, todėl peržiūrėkite pateiktą informaciją ir įvertinkite, kuris sprendimas geriausiai atitinka Jūsų poreikius.

  • Fiksuota kaina tinka klientams, mėgstantiems mažesnę riziką ir planuoti biudžetą ilgesniam laikotarpiui. Fiksuota kaina reiškia, kad kainos pokyčiai rinkoje Jums įtakos neturės – Jūs visada mokate fiksuotą kainą.
  • Rinkos kaina – tai kaina, kuri suteikia daugiau laisvės ir kartu daugiau rizikos perkant elektros energiją už nefiksuotą kainą. Šio tipo elektros energijos kaina nustatoma rinkoje, kur naujos kainos skaičiuojamos kas valandą. Naudojant šią kainodarą galima sutaupyti ypač daug, tačiau galima patirti ir nuostolių, nes neįmanoma nuspėti, kaip keisis rinkos kaina.

Ar šis klausimas buvo naudingas?

Kokius dokumentus reikia pateikti sudarant sutartį, jei įmonė nėra objekto savininkė, o patalpas nuomojasi?

Jei patalpos yra nuomojamos, tuomet turite pateikti viešajame registre įregistruotą nuomos sutartį arba nuomos sutarties kopiją ir įmonės registracijos pažymėjimo kopiją.

Ar šis klausimas buvo naudingas?

Jei jau turime sutartį su „Elektrum Lietuva“ ir norime prijungti dar vieną savo objektą?

Pirmiausia sudarykite elektros energijos persiuntimo paslaugos tiekimo sutartį su ESO. Pildydami ESO prašymą nurodykite, kad jūsų pasirinktas tiekėjas yra Elektrum Lietuva, UAB.

Taip pat galite kreiptis:

  • klientų aptarnavimo telefonu: +370 700 77000;
  • susisiekti el. paštu: info@elektrum.

Ar šis klausimas buvo naudingas?

Kur kreiptis dėl įvykusio gedimo ar elektros energijos tiekimo kokybės?

Už elektros energijos gedimus ir kokybę atsako ESO, tad iškilus nesklandumams – kreipkitės telefonu – 1852. 

Ar šis klausimas buvo naudingas?

Kaip galime nutraukti sutartį su „Elektrum Lietuva“?

Sutartį galite nutraukti bet kada įspėję apie tai tiekėją ne vėliau, nei prieš 35 kalendorines dienas.

Nutraukti sutartį galite:

  • Paskambinę klientų aptarnavimo telefonu: +370 700 77000;
  • Susisiekę el. paštu: info@elektrum.lt.

Ar šis klausimas buvo naudingas?

Ar turėsiu sumokėti nutraukimo mokestį?

Jeigu norite nutraukti sutartį nepasibaigus sutarties laikotarpiui, nutraukimo mokestis yra taikomas. Jis apskaičiuojamas pagal sąlygas, nurodytas sutarties punkte „Sutarties sąlygų pakeitimo mokestis“.

Jeigu Jums buvo pritaikyta nuolaida, nutraukdami sutartį anksčiau, turėsite grąžinti pritaikytą nuolaidą.

Nutraukimo mokestis netaikomas sutartims pagal rinkos kainas.

Ar šis klausimas buvo naudingas?

Kas bus pasibaigus sutarties laikotarpiui?

Likus 45 dienoms iki sutarties nutraukimo Jums atsiųsime laišką su sutarties pratęsimo pasiūlymu. Išreikšti nesutikimą galėsite per 14 dienų nuo pasiūlymo gavimo datos. Jeigu per nurodytą laikotarpį neinformuosite apie nesutikimą, sutartis bus pratęsta.

Ar šis klausimas buvo naudingas?

Ar reikia informuoti ESO pasirašius sutartį su „Elektrum Lietuva“?

Nereikia. Pasirašant sutartį su „Elektrum Lietuva“ kartu pasirašomas sutikimas, kad tiekėjas įsipareigoja informuoti ir ESO.

Ar šis klausimas buvo naudingas?

Ar ESO neatjungs elektros, pakeitus elektros energijos tiekėją?

Keičiant energijos tiekėją, energijos tiekimas nėra nutraukiamas ir nesukelia tiekimo sutrikimų.

Ar šis klausimas buvo naudingas?

Nuo kada galima sudaryti ir pasirašyti elektros energijos sutartį?

Iki mėnesio 18 dienos sutartis galite sudaryti su tiekimu nuo sekančio mėnesio pirmos dienos pvz. nuo 2021.09.18 iki 2021.10.18 galima pasirašyti sutartis su tiekimu nuo 2021.11.01.

Ar šis klausimas buvo naudingas?

Kur galėčiau pristatyti pasirašytą sutartį?

Pasirašytą sutartį visada galite:

  • atsiųsti el. paštu (info@elektrum.lt);
  • pristatyti į klientų aptarnavimo salonus, kurių adresus galite matyti čia.
  • atsiųsti paštu Rinktinės g. 5, Vilnius, LT-09234, Lietuva

Ar šis klausimas buvo naudingas?

Kaip galėčiau įsitikinti, kad turite elektros tiekimo licenziją ir esate patikimas partneris?

Nepriklausomų elektros energijos tiekėjų sąrašą galite rasti Valstybinės energetikos reguliavimo tarybos interneto svetainėje adresu www.vert.lt (pradiniame svetainės lange pasirinkite skiltį „Elektra“, atsidariusio lango kairiojoje pusėje pasirinkite skiltį „Leidimai/licencijos“ ir „Leidimų/licencijų turėtojai“, tuomet atsidariusiame lange pasirinkite „Nepriklausomas elektros energijos tiekimas“.

Ar šis klausimas buvo naudingas?

Vairāk sadaļu