Dažniausiai užduodami klausimai

Kas yra elektros energijos supirkimas arba perkėlimas?

Jūsų elektros energijos kiekis, sukauptas nuo šių metų balandžio 1 d., iki sutarties nutraukimo datos, gali būti:

  • perkeltas naujam elektros energijos ar garantiniam tiekėjui. Jokių papildomų veiksmų atlikti nereikia, kiekis perkeliamas automatiškai;
  • baigiantis kaupiamajam laikotarpiui, kiekis į naują laikotarpį nėra perkeliamas.* Tiekėjas moka kompensaciją vartotojui.

 

Kompensacija, Jūsų elektros energijos sukauptam kiekiui, gali būti taikoma šiais atvejais:

  • jei gaminantis vartotojas, nuo einamųjų metų balandžio 1 dienos, iki kitų metų kovo 31 dienos, į elektros tinklus patiekė didesnį elektros energijos kiekį, nei suvartojo;
  • jei gaminantis vartotojas  keičia elektros energijos tiekėją savo objektui;
  • jei gaminantis vartotojas nutraukia sutartį su tiekėju ar garantiniu tiekėju.

Kompensacijos vertę nustatome pagal vartotojo ir Tiekėjo (arba Garantinio tiekėjo) sutartyje numatytą tvarką ir sąlygas. „Elektrum Lietuva“ vartotojui kompensuoja, mokėdamas už teigiamą elektros energijos kiekį, kainą, kuri yra lygi praėjusio mėnesio „Nord Pool“ NPS LT kainų zonos vidutinei elektros energijos kainai.

*Norint gauti kompensaciją, privaloma pateikti prašymą elektros energijos tiekėjui iki sutarties nutraukimo dienos. Kitu atveju, bus laikoma, kad kiekis gali būti perkeliamas naujam tiekėjui.

Ar šis klausimas buvo naudingas?

Vairāk sadaļu