Dažniausiai užduodami klausimai

Kokius klientų duomenis ESO perdavė nepriklausomiems tiekėjams?

AB „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) nuo 2021 m. rugsėjo 1 d. perdavė nepriklausomiems tiekėjams į II etapą patenkančių klientų kontaktinius duomenis, kad elektros tiekėjai galėtų pateikti savo pasiūlymus.

Tiekėjams perduoti šie duomenys:

  • klientui priklausančio objekto numeris ir adresas;
  • telefono numeris ir elektroninio pašto adresas, kuriuos klientas pateikė sudarydamas sutartį su visuomeniniu tiekėju;
  • per mėnesį objekte suvartojamos elektros energijos kiekis (per 12 kalendorinių mėnesių, skaičiuojant nuo 2020 m. birželio 1 d. iki 2021 m. gegužės 31 d.).

Klientai turėjo teisę nesutikti, kad jų duomenys būtų perduoti nepriklausomiems tiekėjams, ir informuoti apie nesutikimą ESO ne vėliau kaip iki 2021 m. rugpjūčio 31 d.

AB „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) nuo 2022 m. birželio 1 d. perdavė nepriklausomiems tiekėjams į III etapą patenkančių klientų kontaktinius duomenis, kad elektros tiekėjai galėtų pateikti savo pasiūlymus.

Tiekėjams perduoti šie duomenys:

  • klientui priklausančio objekto numeris ir adresas;
  • telefono numeris ir elektroninio pašto adresas, kuriuos klientas pateikė sudarydamas sutartį su visuomeniniu tiekėju;
  • per mėnesį objekte suvartojamos elektros energijos kiekis (per 12 kalendorinių mėnesių, skaičiuojant nuo 2021 m. sausio 1 d. iki 2021 m. gruodžio 31 d.).

Klientai turėjo teisę nesutikti, kad jų duomenys būtų perduoti nepriklausomiems tiekėjams, ir informuoti apie nesutikimą ESO ne vėliau kaip iki 2022 m. gegužės 31 d.

Nepriklausomi tiekėjai gautus duomenis naudoja sudarydami elektros energijos pirkimo-pardavimo ir persiuntimo paslaugos teikimo sutartis.

Ar šis klausimas buvo naudingas?

Vairāk sadaļu