Elektrum

Dažniausiai užduodami klausimai

Kaip ir iki kada galiu atsiskaityti už elektros energiją?

Mieli klientai, primename, kad elektros suvartojimo duomenis reikia deklaruoti iki mėnesio paskutinės dienos, o sąskaita už deklaruotą kiekį bus pateikta iki kito mėn. 10 dienos. Apie paruoštą sąskaitą informuosime Jus elektroniniu paštu.  

„Elektrum Lietuva“ sąskaitas galite apmokėti net keliais būdais. Tai padaryti galite iki kito mėnesio, einančio po ataskaitinio laikotarpio, paskutinės kalendorinės dienos. Pasirinkite Jums patogiausią variantą:

1) Galimybė apmokėti sąskaitas prisijungus prie Elektrum savitarnos.

2) Galimybė apmokėti sąskaitas neautorizuotoje aplinkoje (neprisijungus prie savitarnos svetainės) nurodant savo sutarties ar sąskaitos numerį. 

3) Užsisakant E. sąskaitą savo banko padalinyje arba banko savitarnos portale. E. sąskaitą galite užsisakyti banko padalinyje arba elektroninės bankininkystės pagalba, prisijungę vienu  iš žemiau nurodytų adresų:


Svarbu! Mokėtojo kodo laukelyje nurodykite sutarties numerį.

4) Bankiniu pavedimu: „Elektrum Lietuva“ banko sąskaitos duomenys:

  • AB „SEB“ - CBVI LT 2X - LT84 7044 0600 0734 6724
  • AB „Swedbank“ - HABA LT 22 - LT29 7300 0101 4683 2605
  • Luminor Bank AS - AGBLLT2X - LT224010051005174077
  • Svarbu! Mokėjimo paskirties laukelyje nurodykite sutarties numerį.
     

5) „Maxima" kasose arba Lietuvos pašto skyriuje, nuskaitant brūkšninį kodą, esantį sąskaitoje.

6) Apmokant interneto puslapyje „Viena sąskaita“.

7) „Perlas“ terminaluose bei mobiliojoje programėleje „Perlas GO“.

Vaizdinėje medžiagoje sužinokite, kaip atsiskaityti už elektros energiją. 

Ar šis klausimas buvo naudingas?

Vairāk sadaļu