Dažniausiai užduodami klausimai

Kaip ir iki kada galiu deklaruoti suvartojimo duomenis, pakeitus nepriklausomą tiekėją?

Mieli klientai, primename, kad elektros suvartojimo duomenis reikia deklaruoti iki mėnesio paskutinės dienos, o sąskaita už deklaruotą kiekį bus pateikta iki kito mėn. 10 dienos. Jeigu elektros suvartojimo duomenys nebus deklaruojami, bus paskaičiuotas suvartojimo vidurkis ir pagal tai bus išrašoma sąskaita. Jeigu vidurkis buvo paskaičiuotas - nesijaudinkite, duomenis galima išlyginti mėnesio ar kelių mėnesių laikotarpyje. Apie paruoštą sąskaitą informuosime Jus elektroniniu paštu.  

Atkreipkite dėmesį: siekiant užtikrinti, kad deklaruoti rodmenys būtų užskaityti laiku (einamąjį mėnesį), atsiskaitant grynaisiais pinigais ir atliekant mokėjimus į kito banko sąskaitą, rodmenis rekomenduojame deklaruoti iki priešpaskutinės mėnesio dienos.

  1. „Elektrum Lietuva“ savitarnos svetainėje. Jūsų patogumui, pasirūpinsime, kad kiekvieną mėnesį gautumėte priminimą pateikti duomenis.
  2. „Elektrum Lietuva“ mobiliojoje programėlėje, kurią galite parsiųsti iš Google Play arba Apple Store.
  3. Neautorizuotoje aplinkoje (neprisijungus prie savitarnos svetainės), paspaudę šią nuorodą. Įvedę sutarties numerį, ekrane išvysite Jums priklausančius objektus ir reikės pateikti rodmenis iki.
  4. Paskambinę telefonu +37070077000 (iki paskutinės mėnesio darbo dienos, 20 val.). Skambinant reikia pateikti sutarties savininko vardą, pavardę, objekto adresą bei asmens kodo paskutinius keturis skaičius.
  5. „Perlas“ terminaluose bei mobiliojoje programėleje „Perlas GO“.
Kaip deklaruoti elektros skaitiklių rodmenis, rasite vaizdinėje medžiagoje.

 

Ar šis klausimas buvo naudingas?

Vairāk sadaļu